Érsek Mónika óvodapedagógus és modern táncoktató vagyok. A tanítóképző főiskola elvégzése és a Magyar Művelődési Intézet „Modern tánc oktató” bizonyítvány megszerzése után Kecskeméten kezdtem meg az óvodapedagógusi és táncoktatói tevékenységemet. 1997-től a táncoktatás vette át a főszerepet az életemben. A korábbi kecskeméti sikereim alapján úgy döntöttem, hogy Gödöllőn és vonzáskörzetében is felépítem egyéni táncoktatói tevékenységemet. 2019-től számos óvodában tartottam „Varázstánc” foglalkozásokat nagy sikerrel. Jelenleg Gödöllőn, Szadán, Vácrátóton és Veresegyházon tartok modern és showtánc órákat 4-13 éves korig.
 |
Somogyi Ágnes
Óvoda pedagógus, angol tanár
|
1985-óta tanítok. Az első 20 évben általános iskolában nyelveket, majd egyéni vállalkozóként folytattam. Ekkor kezdtem el három éves kortól tanítani az angol nyelvet. Közben óvodapedagógusi diplomát is szereztem, mert nagyon megfogott ez a korosztály. A Tudásfa Tanodában több, mint 10 éve tanítom a kicsiknek az angol nyelvet.
 |
Mladoniczki Nóra
Néptánc oktató
|
Mladoniczki Nóra vagyok, 16 éve foglalkozom néptánccal és népzenével. Fóton végeztem a Népművészeti Szakgimnázium és Gimnázium Néptánc szakán, ahol megtanulhattam azokat a technikai, fejlesztő képességeket, népdalokat, mondókákat, amelyeket szeretnék továbbadni kis tanítványaimnak. Tagja voltam különböző tánccsoportnak, táncos közösségeknek, részt vettem sok fellépésén is az elmúlt tíz évben.
Célom, hogy megismertessem e hagyományt egészen pici kortól a gyerekekkel, hogy nekik is tovább élhessen szívükben a tánc szeretete.
 |
Tarsoly Zsolt
Torna és görkorcsolya
|
Testnevelő tanárként egy olyan mozgásos torna foglalkozást tartok a gyerekeknek, amely játékos feladatok formájában a koordinációs területeket célozza meg. Ez nem speciális foglalkozás, hanem az óvodás korban fejleszthető mozgásokat tartalmazza. Többek közt a végtagok koordinációja, ritmus, tér-időbeli tájékozódás képességek. A mozgásokat, kognitív fejlesztő játékokkal és érdekes eszközökkel színesítem. A torna foglalkozások egész évben zajlanak, tavasztól őszig pedig játékos görkorcsolya oktatással fejlődhetnek hasonló képesség terén a gyermekek.
 |
Herédi Erzsébet
Jóga
|
A jóga egy komplex mozgásrendszer, mely nem csak a testileg, lelkileg hanem mentálisan is segíti a fejlődést. A jógával fiatalkoromban ismerkedtem meg. Szülővé válva fontossá vált számomra nem csak saját, hanem gyermekem testi és lelki egészsége is. Ekkor kezdtem el a gyerekjógával fogalkozni. A gyermekeket manapság túl sok inger éri, fontos hogy segítsük őket ezek feldolgozásában. A kisgyermekkortól végzett rendszeres jógázás fejleszti a koncentrációt, egyensúlyérzéket, oldja a mentális és fizikai feszültséget. Fejleszti az állóképességet, figyelmet, javítja a testtartást, növeli az érzelmi inteligenciát, önbizalmat. Az órákon játékos formában ismerkednek meg a gyerekek a jóga alapjaival.
___________________________________________________________________________________
 |
Gera Bernadett
Szenzomotoros fejlesztés
|
Tanulási kézség, koncentráció, fizikai és mentális egyensúly. Kommunikációs és beilleszkedési képesség, emócionális és koordinációs rendszerek fejlesztése. Beszéd fejlődés elősegítése, testtudat, stabilitás fejlesztése. Az SZTM arról szól, hogy megteremtsük és fenntartsuk a "jó" mozgást, miközben az idegrendszer teljes spektrumát kihasználjuk. Ezek a mozgásformák integrálódnak az akadálypályákba, sorfeladatokba és egyéni feladatokba. A jelszó: JÁTÉK, MOZGÁS, FEJLŐDÉS.
|
|
|
|
|
|
|